[PROMOSI] KOMBO OMEGAGUARD PASTI MENARIK HATI ANDA!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Salam kenal semua pembaca…
Walaupun promosi OMEGAGUARD telah lama berakhir, tetapi KOMBO OMEGA ini masih lagi valid! Cuma harga dah tak serendah dulu, sebab harga Omegaguard dah kembali normal (tu la siapa suruh tak beli masa time promo?).. hehe.. Tapi jangan risau, HARGA MENARIK tetap menanti anda!!! ❥ orang kata BETTER LATE THAN NEVER! ❥

Dapatkan salah satu COMBO OmegaGuard ini SEKARANG dan dapatkan harga menarik daripada kami!


Ini apa kata mereka yang telah pun mengambil OMEGA GUARD!
✔ “seronok amik omega ngan lecithin ni sebab lelemaks senang terbakar!”
✔ “perkembangan anak saya semakin baik lepas amalkan omega ngn mealshake.. senang belajar, demam pun dah jarang tak macam dulu”
✔ “eh nak gtau.. mak sy nya sakit lutut dah kurang tau.. terima kasih ajht dan omega!”
✔ “awk nak tau husband sy kata kulit sy makin mulus dan berseri tau lepas makan gla ngn omega! nnt nk beli lagi!”
✔ “alhamdulillah, gout ayah sy dah kurang dh, sis.. terima kasih sbb suggest omega dengan alfalfa!”


Disclaimers* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Nak order dgn HOTT PRICEEEE?
Jamin harga meletoppp!
^_^



Advertisements

[TESTIMONIAL] Semarakkan Cinta dengan Alfalfa Complex!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Salam kenal semua pembaca…
Apa yang menarik untuk promosi bulan November? Sudah tentunya Alfalfa Complex..


Pada yang belum mengetahui mengenai fungsi Alfalfa, berikut adalah kelebihan & khasiat Alfalfa untuk lelaki & perempuan :

– dikatakan tumbuhan terbaik yg mengandungi segala zat keperluan harian,
– melegakan sakit sendi & belakang,
– menghilangkan kelesuan & tekanan
– memberi kelegaan semasa haid (utk wanita)
– merawat arthitis
– bagus utk alergi & ekzema
– merawat asma
– mencuci usus bg membuang toksik
– mencuci buah pinggang & merawat kencing kotor
– meneutralkan asid dlm badan
– merawat masalah keputihan (utk wanita)
– membesar & menegangkan payudara (utk wanita)
– bertindak seperti kacip fatimah kpd para isteri
– memulihkan urat slps bersalin (utk wanita)
– membantu masalah penghadaman & pencernaan
– meningkatkan stamina seorang suami
– melegakan sembelit
– membuang angin dalam badan
– Milk booster utk ibu menyusu
– untuk pesakit gout
Sesuai sangat la Alfalfa ni dibuat offer di bulan yang penuh dengan semangat cinta ni. Kenapa? Kerana Alfalfa boleh merawat keputihan, selain membantu dalam mengurangkan ‘rasa sakit ketika bersama’ dan juga boleh mengetatkan mana yang longgar pada wanita yang dah bersalin 😉 Ini pengalaman saya sendiri yang dah konsisten makan since berpantang anak kedua ni…Nak kongsi testimoni pengguna lain dengan anda semua..^-^


Disclaimers* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Nak order dgn HOTT PRICEEEE?
Jamin harga meletoppp!
^_^


[TESTIMONIAL] Masalah Keputihan Saya Teruk!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Salam kenal semua pembaca…

Pernah alami masalah keputihan? ‘Keputihan’ yang disebabkan oleh keluaran lendir dari faraj seringkali menimbulkan kerunsingan dan ketakutan di kalangan wanita-wanita. Even yang dah berkahwin. Yang masih anak dara lagi lah risau, ye tak?

Perkara yang paling ditakuti sekali ialah jangkitan kuman (venereal disease) seperti siplis dan gonorrhea iaitu penyakit –penyakit yang dijangkitkan menerusi hubungan seks. Perkara lain yang merunsingkan wanita ialah kemungkinan beliau mengidap penyakit kanser pada bahagian peranakan. Bagi gadis-gadis yang belum berkahwin, pengeluaran keputihan menimbulkan persoalan samada mereka mengidap penyakit yang mengancam kesuburan mereka di masa hadapan kelak.

1. Peranan lendir di dalam faraj

Pengeluaran lendir keputihan dari kemaluan tidak semestinya menandakan penyakit. Disebaliknya ia mungkin tanda seperkara yang biasa sahaja. Lendir dikeluarkan oleh faraj dan pangkal rahim untuk tujuan tertentu. Ia dikeluarkan oleh sel-sel dan kilang-kilang khas pengeluar lendir.

Lendir ini mempunyai tugas pelindung kepada sel-sel dan dinding saluran faraj. Jika tanpa lendir, sel-sel tersebut akan menjadi kering dan rosak. Kekeringan faraj sering dialami oleh wanita-wanita yang telah putus haid (menopause) dan iini boleh menimbulkan masalah seperti rasa sakit sewaktu bersetubuh dan terkeluarnya darah dari dinding faraj.

Lendir faraj juga mempunyai peranan penting dalam peranan persetubuhan dan pengeluaran lendir bertambah banyak ketika naik syahwat dan ketika bersetubuh. Dalam keadaan demikianlendir adalah dikeluarkan oleh kilang-kilang lendir yang khusus dan terletak di bibir faraj. Keluaran lendir dari faraj yang berlebihan boleh berlaku di kalangan gadis-gadis yang sedang di alam percintaan dan gadis-gadis yang tinggi syahwatnya.

Pangkal rahim (cervix) juga mengeluarkan lendir denga tujuan-tujuan tertentu. Lendir pangkal rahim memainkan peranan dalam percantumandi antara benih lelaki (sperm) dan benih perempuan (ovum) di dalam proses persenyawaan.

Lendir ini mempunyai daya untuk membekal makanandan tenaga kepada benih-benih lelaki untuk beberapa hari dalam keadaan hidup jika sperma terletak di dalam lendir di pangkal rahim (pada kebiasaannya benih lelaki hanya hidup di antara 24-28 jam sahaja). Sifat dan keadaan lendir di pangkal rahim berubah dengan pusingan haid oleh sebab terpengaruh dengan perubahan paras hormon.

2. Apakah yang mengawal pengeluaran lendir?

Pengeluaran lendir dari faraj adalah dipengaruhi oleh paras-parashormon-hormon iaitu estrogen dan progesteron di dalam darah wanita. Hormon-hormon tersebut menambah bilangan kilang-kilang lendir dan membesarkan saluran-salutran kilang tersebut. Kenaikan dalam paras hormon tersebut , menambahkan lagi pengeluaran lendir dari dinding faraj dan pangkal rahim.

Keadaan ini sering kita temui apabila seorang wanita hamil. Ketika kehamilan kandungan hormon-hormon estrogen dan progesteron meningkat naik dan ini seringkali menyebabkan pengeluaran lendir yang berlebihan dari biasa.

Keadaan yang sama seringkali dialami oleh wanita-wanita yang memakan pil perancang keluarga keranapil tersebut mengandungi kedua jenis hormon etsrogen dan progesteron. Wanita-wanita yang sedang dalam rawatan dengan ubat-ubat hormon oleh sebab penyakit-penyakit yang tertentu seperti endometriosis kadang-kala juga mengalami pengeluaran lendir yang berlebihan. Keadaan-keadaan tersebut di atas adalah dianggap sebagai fisiologi atau biasa dan tidak perlu merasa gempar atau bimbang.

Pengeluaran lendir yang berlebihanjuga boleh berlaku kerana gangguana jiwa seperti keadaan yang menimbulkan kesedihan atau kegembiraan yang amat sangat. Begitu jugawanita-wanita yang bekerja kuat dan memerlukan tenaga fizikal yang banyak, pengeluaranlendir yang berlebihan juga boleh berlaku.

Sifat lendir yang normal
Pada kebiasaannya sifat dan rupa lendir atau keputihan itu adalah jernih , cair tanpa berbau dan tidak diiringi rasa gatal.

3. Keputihan sebagai tanda penyakit

Pengeluaran lendir atau keputihan boleh menandakan sejenis penyakit pada faraj dan sistem peranakan. Di dalam keadaan sedemikian, pada kebiasaannya lendirnya bersifat putih pekat, kelihatan seperti nanah, seringkali berbau busuk serta diiringi rasa gatal-gatal pada sekeliling faraj. Adakalanya warna lendir itu berwarna kemerahan atau coklat kerana bercampur darah. Ini adalah tanda yang perlu diawasi kerana ada kemungkinan besar ada sejenis jangkitan kuman berlaku.

4. Jenis-jenis jangkitan kuman

Beberapa jenis kuman boleh menjangkiti faraj, rahim dan saluran fallopian. Sesetengah daripada jangkitan kuamn hanya terhad kepada faraj tanpa melibatkan rahim dan saluran fallopian. Keadaan ini tidak begitu membahayakan. Tetapi apabila jangkitan kuman merebak kepada saluran fallopian di antara perkara-perkara yang akan timbul dalam jangka-masa panjang ialah kemandulan, masalah haid, kesakitan dan lain-lain.

i. Kuman
Kuman bakteria jenis E-coli adalah kuman yang sering menjangkiti kemaluan dan perkakas peranakan. Kuman-kuman yang lain yang merbahayakan ialah kuman gonorrhea dan siplis. Kuman yang digelar dengan nama ‘Trichomonas’ sering juga menjangkiti kemaluan dan menyebabkan pengeluaran lendir yang berwarna kehijauan dengan disertai gatal-gatal dan bau busuk

ii. Kulat
Kulat yang digelar dengan nama ‘Monilia’ atau ‘candida’ sering menjangkiti wanita yang sedang hamil atau mengidap kencing manis.

iii. Virus
Virus seperti ‘herpes’ dan ‘chlamydia’ sering menjangkiti kemaluan dan perkakas peranakan.

5. Apakah bahaya jangkitan kuman

Di antara-antara penyakit jangkitan kuman terdapat beberapa jenis yang membahayakan terutama jika ia menyerang saluran fallopian. Ia menyebabkan kemandulan , kesakitan ketika haid, pendarahan yang banyak selepas persetubuhan. Kuman yang hanya menyerang faraj dan pangkal rahim kurang merbahaya kerana masalah-masalah yang ditimbulkan adalah kecil iaitu sakit sewaktu bersetubuh, pendarahan selepas bersetubuh. Tetapi ia jarang menyebabkan masalah-masalah yang teruk dan kemandulan.

6. Bagaimana kuman berjangkit?

Wanita-wanita yang hamil, selepas bersalin , selepas gugur, memakan pil perancang keluarga, memakai alat dalam rahim seperti IUD dan lepas putus haid mempunyai lebih risiko untuk dijangkiti kuman.
Kebanyakan jangkitan kuman adalah hasil dari perhubungan seks.. Oleh itu adalah tidak memeranjatkan jika penyakit tersebut lebih sering dihadapi oleh wanita-wanita pelacur dan mereka yang mengamalkan seks rambang (promiscuity). 
Pasangan lelaki atau suami boleh mengidap penyakit yang sama khususnya ‘gonorrhea walaupun tidak mengalami apa-apa tanda penyakit tetapi ia hanya menyimpan kuman tersebut di dalam kemaluannya dan boleh menjadi sumber penularan dari satu mangsa ke mangsa lain.



Disclaimers* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Nak order dgn HOTT PRICEEEE?
Jamin harga meletoppp!
^_^


[INFO] Fakta Pemakanan Alfalfa Dan Manfaatnya kepada Kesihatan

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Salam kenal semua pembaca…
Alhamdulillah.. Selamat Tahun Baru 2014 semua!! terima kasih kerana setia menyokong kami!! InsyaAlah, lembaran 2014 ini akan lebih bersinar dengan kehadiran anda semua!!

Dengan ini, promosi OMEGA GUARD telah pun berakhir.. terima kasih kepada anda yang merebut peluang untuk mendapatkan harga promosi tersebut.. Promosi terbaru kami ialah Alfalfa Complex!!! Mesti ramai yang teruja kan???

Jom kita kenali dulu fakta pemakanan dalam tumbuhan alfalfa ini yea…:)
Fakta Pemakanan Daripada Alfalfa
Alfalfa dikenali sebagai salah satu tumbuhan yang mempunyai kandungan nutrien yang tinggi. Kandungan kalsium, klorofil, karotena, dan vitamin K, yang agak tinggi, menjadikannya alfalfa sebagai makanan tambahan yang sering digunakan untuk kegunaan manusia.

Satu lagi kelebihan alfalfa ialah ia kaya dengan vitamin dan mineral yang lengkap. Vitamin yang terkandung dalam alfalfa adalah: vitamin A, thiamin (vitamin B1), riboflavin (vitamin B2), niasin (vitamin B3), vitamin B5, vitamin B6, vitamin C, vitamin K, dan asid folik . Mineral Galian, iaitu kalsium, zat besi, magnesium, fosforus, tembaga, dan zink.

Daun alfalfa adalah sumber klorofil yang empat kali lebih tinggi daripada sayur-sayuran biasa. Terdapat banyak kajian saintifik yang dilakukan ke atas keberkesanan klorofil, seperti membersihkan badan, membentuk sel-sel darah, mengawal keseimbangan asid-bes dalam badan, meningkatkan ketahanan, serta penggantian sel-sel rosak.

Faedah Kesihatan Alfalfa
1. Kawalan kolesterol darah
Alfalfa adalah berguna untuk mengawal kolesterol darah dengan mengeluarkan kolesterol tidak baik daripada badan. Tumbuhan Alfalfa memainkan peranan yang amat penting dalam mencegah paras kolesterol daripada mencapai paras tertinggi yang secara tidak langsung juga memainkan peranan dalam pengurangan risiko jantung penyakit .

2. Mengatasi masalah pencernaan
Ia berkesan dalam menghapuskan masalah pencernaan termasuk rasa loya, ulser perut, gastrik dan senak. Selain itu, alfalfa juga boleh membantu meningkatkan selera makan anda.

Jika anda mengalami masalah penghadaman seperti penyakit diverticular atau sembelit kronik, pucuk alfalfa boleh membantu untuk meringankan gejala-gejala anda. Satu hidangan pucuk alfalfa mengandungi hampir satu gram serat, iaitu tiga peratus daripada keperluan harian orang dewasa purata

3. Membuang toksin dari badan
Tumbuhan alfalfa diketahui mempunyai ciri-ciri detoksifikasi. Ini bermaksud bahawa dengan pengambilan tumbuhan anda akan dapat untuk membersihkan badan anda daripada toksin yang boleh mendatangkan lebih banyak mudarat kepada kesihatan tubuh badan.

4. Menghilangkan ketagihan alkohol
Menghadapi masalah dengan ketagihan alkohol atau penagihan dadah ? Adakah anda sedang mencari sumber yang boleh menghilangkan ketagihan anda? Ia adalah satu fakta yang diketahui bahawa tumbuhan alfalfa boleh membantu orang yang mengalami ketagihan alkohol atau dadah.

5. Mengurangkan gejala menopaus
Pada wanita, loji alfalfa yang telah dikenali untuk membantu meneutralkan tanda-tanda dan gejala-gejala menopaus . Ini, dengan cara yang, menjadikannya sangat diperlukan ubat untuk melawan tanda-tanda dan gejala-gejala menopaus .

6. Tinggi dalam Vitamin K
Tumbuhan alfalfa mengandungi vitamin K dan membantu seseorang yang mengalami pembekuan darah yang perlahan.

7. Untuk melegakan asma
Dari dahulu lagi, tumbuhan alfalfa telah digunakan untuk memberikan kelegaan kepada orang yang menderita asma dan lain-lain penyakit pernafasan. Klorofil di dalam tumbuhan ini membantu melawan masalah pernafasan.

8. Mencegah Kanser
Tumbuhan alfalfa, keras seperti ia mungkin kelihatan untuk mempercayai, boleh memberikan bantuan dalam pencegahan berlakunya kanser. Ini adalah kebanyakannya kerana kehadiran asid amino dipanggil canavanine di dalam tumbuhan tersebut. Alfalfa juga mempunyai keupayaan terbukti untuk mengikat karsinogen dalam kolon.

9. Sifat diuretik
Tumbuhan alfalfa adalah diuretik dan ini membantu dalam pencegahan gangguan buah pinggang dan pengekalan air. Alfalfa juga dipenuhi dengan ciri-ciri yang membantu dalam pencegahan berlakunya ‘Jangkitan Saluran kencing’ atau UTI.

10. Untuk merawat Anemia
Alfalfa telah dikenali sangat berguna dalam rawatan anemia .

Sumber : letsgohealthy
Kebaikan dan Khasiat Alfalfa Complex Shaklee
Mungkin ramai yang sudah tahu, kebaikan dan khasiat yang boleh diperoleh daripada Alfalfa Complex dari Shaklee. Alfalfa Complex dihasilkan daripada tanaman Alfalfa (Medicago Sativa) secara organik (bebas dari pestisid, herbasid, dan menggunakan bahan baja bebas kimia. Alfalfa mengambil masa 2 tahun untuk membesar, akarnya boleh mencecah sehingga 20 kaki ke dalam tanah utk menyerap nutrisi, daunnya pula kaya dengan klorofil. Daun Alfalfa dituai apabila ia capai tahap matang, ia dikeringkan dengan udara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi yang terkandung di dalamnya. Setiap tablet Alfalfa Complex Shaklee mengandungi 300 mg Alfalfa.

Alfalfa Complex Shaklee juga boleh membantu ibu-ibu yang menyusukan bayi untuk menghasilkan susu yang lebih berkhasiat dan lebih banyak. InsyaAllah, usaha kita akan membuahkan hasil. 

Testimoni Shaklee Alfalfa Complex


Disclaimers* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Nak order dgn HOTT PRICEEEE?
Jamin harga meletoppp!
^_^


[INFO] Asid Lemak Perlu (Essential Fatty Acids) Omega-6

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Salam kenal semua pembaca…

Asid Lemak Perlu (EFA) adalah lemak perlu yang manusia tidak dapat mensintesis, dan mesti diperolehi melalui diet. EFA adalah rantai panjang asid lemak poli tak tepu yang diperolehi daripada linolenik, linoleik dan asid oleik. Terdapat dua keluarga EFA: Omega-3 dan Omega-6 
Omega-6
Asid lemak Omega-6 adalah penting untuk kesihatan kita. “Apakah kuantiti bermanfaat mengambil omega 6”?

Omega-6 telah tanpa faedah utama soalan: Omega-6 kekurangan akan menyebabkan masalah kesihatan yang serius. Perlu ditegaskan, bagaimanapun, bahawa omega 6 kekurangan amat jarang berlaku, kerana makanan Barat biasa mengandungi banyak omega 6 daripada minyak jagung, minyak kacang soya, safflower dan minyak bunga matahari, dan juga dari lemak haiwan. Diet Barat kaya dengan omega-6, kerana minyak yang murah dan stabil. Mereka memanjangkan jangka hayat makanan yang diproses, dan industri makanan oleh itu menggantikan lemak yang lebih sihat dan minyak dengan omega-6. Setelah berkata, faedah penggunaan yang mencukupi omega 6 jatuh ke dalam tiga kategori.

Penting untuk Kesihatan Manfaat Kritikal

Manfaat nyata di peringkat selular, kerana omega 6 memainkan peranan yang penting sebagai seorang utusan.

Omega-6 manfaat 1:
Omega-6 memainkan peranan penting dalam pertumbuhan sel, dan oleh itu penting untuk otak dan pembangunan otot. Omega-6 asid arakidonik (AA) ditambah kepada susu formula bayi. Kedua-dua perkembangan otak dan pembangunan otot adalah kritikal untuk bayi. 

Omega-6 manfaat 2: 
Omega-6 dalam bentuk asid linoleik (LA) . memainkan peranan yang kritikal dalam pengeluaran hormon seperti utusan ini PGE1 Rasul-rasul dari LA pencetus tindak balas imun, mengurangkan pengumpulan cecair, dan kesan kemurungan, multiple sclerosis, perubahan mood PMS, skizofrenia, ADHD (perhatian defisit gangguan hiperaktif) dan gangguan otak yang lain. Rasul diperbuat daripada asid arakidonik (AA) dipanggil PGE2 dan memainkan peranan penting dalam bengkak, sakit, penipisan darah, kekejangan saluran darah dan pengumpulan sel-sel radang. Anda mungkin tertanya-tanya mengapa sakit atau keradangan dianggap manfaat. Jawapannya adalah bahawa sakit adalah isyarat penting yang menghalang kecederaan lagi, dan keradangan adalah pencetus untuk sistem imun kita.

Omega-6 faedah 3: 
PGE1 daripada asid linoleik Omega 6 adalah penting dalam sistem saraf, sebagai pemancar impuls saraf.

sumber : The 111

Omega-6 boleh memberi manfaat kepada anda melalui:

  1. Membantu mengurangkan artritis reumatoid.
  2. Membantu mengurangkan neuropati diabetes.
  3. Boleh mengurangkan alahan tertentu.
  4. Membantu dalam mengurangkan tekanan darah.
  5. Membantu wanita ketika mereka sedang menjalani peringkat menopaus. Ia menangani dan mengurangkan sakit payudara.
  6. Pesakit dengan multiple sclerosis juga boleh mendapat manfaat daripada omega-6.
  7. Kanak-kanak dengan ADHD juga didapati menjadi penerima yang baik daripadanya.
  8. Membantu mencegah dan merawat ekzema, sakit atau kekejangan semasa kitaran haid.
sumber : lerablog
Kenali Omega-6 Shaklee iaitu GLA Complex

Testimoni pengguna GLA Complex Shaklee



Disclaimers* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Nak order dgn HOTT PRICEEEE?
Jamin harga meletoppp!
^_^


[INFO] Asid Lemak Perlu (Essential Fatty Acids)

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Salam kenal semua pembaca…

supplementing-with-omega3s

Omega-3

Omega-3 adalah asid lemak yang politaktepu. Lemak politaktepu, tidak seperti lemak tepu, ia adalah cecair pada suhu bilik dan kekal cecair apabila disejukkan atau dibekukan. Lemak monotaktepu, yang ditemui dalam minyak zaitun, adalah cecair pada suhu bilik, tetapi mengeras apabila disejukkan. Apabila dimakan dalam jumlah yang sesuai, setiap jenis lemak boleh menyumbang kepada kesihatan.

Ketiga-tiga asid lemak omega-3 yang paling berkhasiat adalah asid alfa-linolenik (ALA) , asid eicosapentaenoic (EPA) dan asid docosahexaenoic (DHA) .

Alpha Linolenik Asid (ALA) adalah asas asid lemak Omega-3, manusia yang sihat akan menukar menjadi asid eicosapentaenoic (EPA), dan kemudian ke dalam asid docosahexaenoic (DHA). EPA dan GLA disintesis daripada linoleik (Omega-6) asid kemudiannya ditukar menjadi sebatian hormon seperti dikenali sebagai eicosanoids , yang membantu dalam banyak fungsi badan termasuk fungsi organ penting dan aktiviti selular.

omega 3

FUNGSI OMEGA-3
  1. Mengurangkan keradangan seluruh badan anda
  2. Menjaga darah anda dari pembekuan berlebihan *
  3. Mengekalkan keanjalan membran sel anda
  4. Mengurangkan jumlah lipid (lemak seperti kolesterol dan trigliserida) beredar dalam aliran darah
  5. Mengurangkan pengagregatan platelet, menghalang pembekuan darah yang berlebihan
  6. Menghalang penebalan arteri dengan mengurangkan pengeluaran sel-sel endothelial ‘faktor pertumbuhan platelet-yang diperolehi (lapisan arteri terdiri daripada sel-sel endothelial)
  7. Meningkatkan aktiviti bahan kimia lain yang diperolehi daripada sel-sel endothelial (endothelium yang diperolehi nitrik oksida), yang menyebabkan arteri untuk berehat dan membesar
  8. Mengurangkan pengeluaran bahan kimia Rasul dipanggil sitokin, yang terlibat dalam tindak balas keradangan yang berkaitan dengan aterosklerosis
  9. Mengurangkan risiko menjadi obes dan meningkatkan keupayaan badan untuk bertindak balas terhadap insulin dengan merangsang rembesan leptin, sejenis hormon yang membantu mengawal pengambilan makanan, berat badan dan metabolisme, dan dinyatakan terutamanya oleh adipocytes (sel lemak)
  10. Membantu mencegah pertumbuhan sel kanser

* Individuals who have disorders involving bleeding, who bruise very easily, or who are taking blood thinners should consult with a medical practitioner before taking supplemental omega-3 fatty acids.

Omega-3 fatty acids may play a role in the prevention and/or treatment of the following health conditions:
  1. Alzheimer’s disease
  2. Asthma
  3. Attention deficit hyperactivity disorder (ADHD)
  4. Bipolar disorder
  5. Cancer
  6. Cardiovascular disease
  7. Depression
  8. Diabetes
  9. Eczema
  10. High blood pressure
  11. Huntington’s disease
  12. Lupus
  13. Migraine headaches
  14. Multiple sclerosis
  15. Obesity
  16. Osteoarthritis
  17. Osteoporosis
  18. Psoriasis
  19. Rheumatoid arthritis

SUMBER : The1111

Jom kita share testimoni dari pengguna kami..

1. Testimoni pengguna yang selalu selsema

salam rakan spejuang nk kongsi tstmoni…
sbnrnya bru prsan yg da dkt sbln sy da x bgntung pada tisu…
selalunya tisu bleh kta wajib beli la sebab sllu slsma….
tapi bru2x ni bru sedar yg sy mmg selesema mcm sllu..
sebab sy mmg xthan sejuk aircone ni…tmbh2x pagi2x…
syukur sejk amalkn shaklee ni bdan pon mkin sihat da kurang selesema…. alhmdllh syukur… omega terbaik!!!!syg shaklee!!!! kata Puan Norra Syida Hashim

2. Testimoni seorang pelajar

Salam..nak share testimoni customer LMV sendiri…seorang pelajar..

Katenye Omega sangat berkesan utk otak..mmg menguatkan daya ingatan dan skrg beli lagi Omega sbb tgh promosi bln Disember ni..sangat membantu sbg student yg mmg perlukan ingatan yg kuat lagi2 nak exam ni..
Shaklee Omega Guard mmg terbaik! kata Puan Faizatul Khasanah Sugeng


PROMOSI OMEGAGUARD BULAN DISEMBER!!!

(1) Buy 1 OmegaGuard 

(2) Twin Pack (2 OmegaGuard) 

(3) Tripple Pack (3 OmegaGuard) 

(4) Kid’s Set: Meal Shake + OmegaGuard 

(5) Joint Set: OmegaGuard + JHT + Oste 

(6) Buy Any FullPack with 1 OmegaGuard 

(7) Buy Any FullPack worth RM150, add-on OmegaGuard @ RMxx only. 

(8) “Buy 6 + Free 1 + FREE MEMBERSHIP”.

Disclaimers* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Nak order dgn HOTT PRICEEEE?
Jamin harga meletoppp!
^_^


[INFO] Ostematrix Lebih dari Sekadar Kalsium

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Salam kenal semua pembaca…

Hari ini saya nak share fungsi dan manfaat Shaklee Ostematrix yang saya share dari blog Kak Yati.

Suplemen yang membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.


Apa Manfaat Utama Ostematrix Kepada Tubuh Badan Kita?

♥ Menguatkan tulang dan dapat menghalang osteoporosis

♥ Menguatkan kuku, kerangka, gigi dan sistem saraf

♥ Mengurangkan kekejangan dan kebas-kebas

♥ Melancarkan peredaran darah

♥ Mengurangkan masalah haid (senggugut)

♥ Menggalakkan tidur yang lebih lena (pesakit insomnia)

Fungsi Vit D di dalam Ostematrix pula :-

♥  Dapat membantu mengurangkan penyakit rickets

♥  Meningkatkan penyerapan kalsium dan meninggikan ketumpatan tulang.

♥ Vegetarian, individu melebihi 55 tahun, wanita hamil dan kanak-kanak memerlukan suplemen Vitamin D

Fungsi Magnesium pula :-

♥ Menggalakkan komposisi tulang dan rawan, sistem saraf

♥ Membantu dalam proses pengecutan otot dan saraf

♥ Menstabilkan denyutan yang tidak sekata pesakit jantung

♥ Melancarkan pembuangan sisi dari perut dan usus

♥ Menghalang endapan kalsium

♥ Melarut dan mengurangkan formasi BATU KARANG atau batu hempedu

Jika anda mengamalkan pengambilan suplemen KALSIUM, pastikan ia dilengkapi VITAMIN D dan MAGNESIUM utk penyerapan yang lebih efektif serta dapat mengelakkan risiko batu karang.

Ini feedback dari pengguna kami yg saya petik dari forum biz tertutup kami…

Shaklee Ostematrix Lebih dari Sekadar Kalsium!!!!
SUMBER ARTIKEL : RV edited MV

Disclaimers* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

Nak order dgn HOTT PRICEEEE?
Jamin harga meletoppp!
^_^