[INFO] KOMBO ESP SUPER SPECIAL YANG DIGEMARI RAMAI!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Salam kenal semua pembaca…

ESP adalah suplemen yang sangat MULTI-PURPOSE.. orang kata dia ni macam ala-ala “PLAYGIRL”.. kenapa? sebab dengan semua “pakwe” dia nak kawan.. hehe.. tapi still, orang suka dia juga! 


ESP memberikan banyak kebaikan kepada mereka yang mengamalkannya.. dan apabila dipadankan dengan suplemen lain, kesan nya lagi MELETOP!


Jom dapatkan salah satu KOMBO ESP ini pada harga MENARIK sempena PEMBUKA tahun 2014. Tawaran harga sah sehingga jam 9.30 malam ini SAHAJA! Potongan harga sehingga 15%!!!

Ini apa kata mereka yang telah pun mengambil ESP!
✔ “alhamdulillah.. saya amalkan esp dengan omega start dari minggu ke-25, rasa badan lebih bertenaga.. baby pun ok”
✔ “sis nak beritahu.. saya dah preg 5 minggu.. alhamdulillah.. sy ambil esp + gla dah dua bulan.. syukur, rezeki”
✔ “alhamdulillah, sis.. esp dengan alfalfa betul2 bantu sy.. production susu sy dh byk skrg, baby pn cepat kenyang”
✔ “berat bdn sy dah kurang 5 kg, sis.. baru je amik esp ngn lecithin sebulan lebih.. alhamdulillah.. seronok! tq, sis..”
✔ “alhamdulillah memang best amik esp + zinc tu.. luka bersalin cepat sembuh, badan pun lebih bertenaga compare dengan masa bersalin anak first..”
✔ “syukur, gastric sy dh berkurangan dah, sis.. sy continue makan esp ngn peppermint tu setiap hari”
✔ “husband sy kata kulit sy nampak lain.. lebih lembut.. ni semua penangan esp dgn vitamin e.. mmg best!”
Disclaimers* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Nak order dgn HOTT PRICEEEE?
Jamin harga meletoppp!
^_^


[PROMOSI] KOMBO OMEGAGUARD PASTI MENARIK HATI ANDA!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Salam kenal semua pembaca…
Walaupun promosi OMEGAGUARD telah lama berakhir, tetapi KOMBO OMEGA ini masih lagi valid! Cuma harga dah tak serendah dulu, sebab harga Omegaguard dah kembali normal (tu la siapa suruh tak beli masa time promo?).. hehe.. Tapi jangan risau, HARGA MENARIK tetap menanti anda!!! ❥ orang kata BETTER LATE THAN NEVER! ❥

Dapatkan salah satu COMBO OmegaGuard ini SEKARANG dan dapatkan harga menarik daripada kami!


Ini apa kata mereka yang telah pun mengambil OMEGA GUARD!
✔ “seronok amik omega ngan lecithin ni sebab lelemaks senang terbakar!”
✔ “perkembangan anak saya semakin baik lepas amalkan omega ngn mealshake.. senang belajar, demam pun dah jarang tak macam dulu”
✔ “eh nak gtau.. mak sy nya sakit lutut dah kurang tau.. terima kasih ajht dan omega!”
✔ “awk nak tau husband sy kata kulit sy makin mulus dan berseri tau lepas makan gla ngn omega! nnt nk beli lagi!”
✔ “alhamdulillah, gout ayah sy dah kurang dh, sis.. terima kasih sbb suggest omega dengan alfalfa!”


Disclaimers* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Nak order dgn HOTT PRICEEEE?
Jamin harga meletoppp!
^_^



Penangan Vivix Shaklee…Panasss….

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Salam kenal semua pembaca…

Apa rasa bila makan vivix ni yer???Mungkin bagi setiap orang tu kesannya berbeza..suami saya yang baru mencuba minggu lepas vivix ni takder pula cakap panas!!!..Mungkin badan dia dah biasa dengan suplemen kot..hihi..

Saya ingin berkongsi cerita pengguna kami yang menggunakan vivix ni..macam saya cakap tindakbalas berbeza setiap orang..Pn Hani Niza ni pula baru try dan dia rasa berbeza sangat penerimaan badan dia..Jom baca kisahnya..

Ini cerita Pn Hani Zaha,


Sempena promosi Vivix Shaklee bulan lepas, saya turut tak ketinggalan untuk membeli untuk diri sendiri dan en asben serta mak saya yang memang makan Vivix. So untuk mak, kira dah masuk botol ke-2 lah, but untuk en asben dan saya, kira ni kali pertama kami try la. Walaupun kali pertama, tapi saya terus beli 2 botol sebab alang-alang tengah murah kan….ᕙ( ^ₒ^ c)


So kisahnya, kami pun mula lah mengamalkan makan Vivix ni sebelum tido. En asben yang mula makan dulu sebab dia dapat dulu Vivix…Yelah, kan saya yang hadiahkan sempena besday dia tu…Sayang punya pasal kan hehehehe…So dia pun makan la dengan patuhnya, tanpa komplen pape pun (sebab en asben ni memang jenis x suka komplen)….

Dalam seminggu lepas tu, saya pun stat amik…Hohoho…Saya sangat terkejut dengan kesan yang saya terus rasa…Nak tau apa kesannya??? (⊙.⊙(☉_☉)⊙.⊙)

Badan terasa panas….Berpeluh-peluh…Rasa macam baru marathon 10km..Perggghhhh…Memang kena duduk dalam aircond jelah kalo lepas makan Vivix ni…

Kalo kena gayanya, memang terdetoks habislah semua toksin-toksin dalam badan saya ni…..Senang la gini, tak payah dah makan Alfalfa hehehe…Disebabkan itu, saya perlu minum air masak sebanyaknya untuk mengelakkan badan saya dari dehydrate. Kang habis kering plak semua cecair dalam badan saya ni kan, susah plak huhuhu

N now, lepas dekat seminggu kami amalkan, dah kurang rasa panas dan berpeluh tu. Maybe yang panas tu jugak adalah merupakan tanda-tanda “healing crisis” yang memang biasa terjadi apabila kita mula mengambil sesuatu suplemen. Boleh baca dengan lebih lanjut dalam kupasan saya di sini.

Alhamdulillah juga, kini kaki kanan saya yang mengelupas dan gatal-gatal akibat tdo aircond dan mandi kolam renang di PNB Darby Park yang berklorin & bergaram itu kini dah mula baik. Tak de dah la saya tergaru-garu kat kaki tu. Yelah, garu banyak-banyak kang, habis berparut plak..x cun la kan…(╥﹏╥). Dan saya perasan pori-pori kat muka en asben pun dah berkurang..horeyyy….Kompen la ensem abis raya nanti hihihi…InshaAllah…

credit:hani zaha
Ini pula cerita dari perkongsian group kami di Whatsapp …

Jika anda ingin kelihatan cantik, segar dan awet muda, JANGAN LUPA dapatkan sebotol Vivix Shaklee HARI INI JUGA ya!!!…≧◠◡◠≦✌


Disclaimers* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

Nak order dgn HOTT PRICEEEE?
Jamin harga meletoppp!
^_^

[TESTIMONIAL] Bacaan Glukosa turun, Seawal 7 hari selepas mengambil Vivix

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Salam kenal semua pembaca…
Main symptoms of diabetes

Apakah Diabetes? Apa yang menyebabkan Diabetes?

Diabetes , sering dirujuk oleh doktor sebagai penyakit kencing manis , menggambarkan sekumpulan penyakit metabolik di mana seseorang mempunyai gula darah tinggi (gula dalam darah), sama ada kerana pengeluaran insulin yang tidak mencukupi, atau kerana sel-sel badan tidak bertindak balas dengan baik terhadap insulin, atau kedua-duanya.
Pesakit dengan gula darah tinggi biasanya akan mengalami polyuria (kerap membuang air kecil), mereka akan menjadi semakin dahaga (polydipsia) dan lapar (polyphagia). 

Terdapat tiga jenis diabetes: 

1) Jenis Diabetes 1 
Badan tidak menghasilkan insulin. Sesetengah orang mungkin merujuk kepada jenis ini sebagai diabetes bergantung kepada insulin , diabetes juvana , atau di peringkat awal diabetes . Kira-kira 10% daripada semua kes diabetes jenis 1. Pesakit diabetes jenis 1 perlu mengambil suntikan insulin sepanjang hayat mereka. 

2) Diabetes Jenis 2 
Badan tidak menghasilkan insulin yang cukup untuk fungsi yang sepatutnya, atau sel-sel dalam badan tidak bertindak balas terhadap insulin (rintangan insulin). Kira-kira 90% daripada semua kes-kes diabetes di seluruh dunia adalah dari jenis . Sesetengah orang mungkin tidak dapat mengawal gejala-gejala diabetes jenis 2 mereka dengan mengurangkan berat badan, mengikuti diet yang sihat, melakukan banyak latihan dan pemantauan paras glukosa darah mereka.

Walau bagaimanapun, diabetes jenis 2 biasanya penyakit yang progresif – ia beransur-ansur menjadi lebih teruk – dan pesakit mungkin akan berakhir perlu mengambil insulin, biasanya dalam bentuk tablet. orang yang berlebihan berat badan dan obes mempunyai risiko yang lebih tinggi mendapat diabetes jenis 2 berbanding dengan mereka dengan berat badan yang sihat.

3) Gestational Diabetes
Jenis ini memberi kesan kepada wanita semasa mengandungAda wanita yang mempunyai tahap yang sangat tinggi glukosa dalam darah mereka, dan badan-badan mereka tidak dapat menghasilkan insulin yang cukup untuk mengangkut semua glukosa ke dalam sel mereka, menyebabkan tahap glukosa yang semakin meningkat secara beransur-ansur. Diagnosis diabetes gestasi dibuat semasa mengandung. Majoriti kencing manis semasa mengandung, pesakit boleh mengawal kencing manis mereka dengan senaman dan pemakanan.

Antara 10% hingga 20% daripada mereka akan perlu mengambil beberapa jenis darah glukosa kawalan ubat-ubatan. Tidak dikenal pasti atau diabetes gestasi tidak terkawal boleh meningkatkan risiko komplikasi semasa bersalin.

Bayi boleh menjadi lebih besar daripada yang sepatutnya. Saintis dari Institut Kesihatan Kebangsaan dan Universiti Harvard mendapati bahawa wanita sebelum hamil mengamalkan diet lemak tinggi dalam lemak haiwan dan kolesterol mempunyai risiko yang lebih tinggi untuk diabetes gestasi, berbanding dengan rakan-rakan mereka yang makanan yang rendah kolesterol dan lemak haiwan.

baca lanjut : Medical News Today
Apa yang Shaklee boleh bantu dengan pesakit diabetes ini???? Kita ada Set untuk pesakit Diabetes..tetapi siapa yang malas nak makan banyak vitamin jenis tablet ni boleh cuba Vivix, ia berbentuk cecair, warna merah pekat..kami gelarnya Sirap Tonik Ajaib Shaklee..Kami ada testimoni menarik untuk dikongsikan bersama anda…sila baca selanjutnya dibawah ye..:)
Feedback dari customer #VIVIX warga emas…
hari pertama – hari ketiga – check diabetis tiada perubahan bacaan 20-22 badan cepat letih & rasa nak tidor ja
hari ke 4 hingga ke 7 – badan mula rasa bertenaga, check diabetes (18-15)
yang paling best senang nak membuang, sebelum ni mmg terpaksa ambil ubat doktor sebab xmembuang, perut rasa segah. Lenguh badan pun dh kurang
Seawal 7 hari dh dapat kesan yg positif… Alhamdulillah kita berikhtiar… kesembuhan itu Hak Allah…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
PROMO NOV 2013 : VIVIX
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

✎ PERCUMA 1 botol Vivix dengan pembelian 6 botol Vivix (bernilai RM475 harga pasaran)
✎ PERCUMA keahlian Shaklee seumur hidup (bernilai RM65)
✎ PERCUMA 2 botol CoQ Health Plus (bernilai RM248 harga pasaran)
✎ PERCUMA kos penghantaran (bernilai RM10)
✎ CASH rebate Dec 2013 (bernilai RM250)

Wahhhhhh !!! Teruja kan ?? Penjimatan sehingga lebih RM1000 !!!
Disclaimers* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

Nak order dgn HOTT PRICEEEE?
Jamin harga meletoppp!
^_^

[TESTIMONIAL] Keputihan tiada, badan cergas dengan Vivix Shaklee

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Salam kenal semua pembaca…

Mengikut kajian pakar kesihatan kelamin, 99.9% wanita menghidap penyakit keputihan akibat jangkitan kulat candida yang terdapat pada dubur dan juga faraj wanita. Jangkitan boleh disebabkan oleh sikap tidak prihatin atau cermat wanita di dalam soal kebersihan anggota sulit mereka.
Memakan antibiotik untuk jangka masa lama juga boleh membunuh bakteria semula jadi dalam faraj dan mendedahkan faraj kepada jangkitan dari luar. Wanita hamil dan mengidap penyakit kencing manis mudah dijangkiti kulat candida.  

Pengeluaran lendir keputihan dari kemaluan tidak semestinya menandakan penyakit. Disebaliknya ia mungkin adalah proses biasa bagi seorang wanita. Lendir dikeluarkan oleh faraj dan pangkal rahim untuk melindungi sel-sel dan saluran dinding faraj. Tanpa lendir ini, sel-sel ini akan menjadi kering dan rosak. 

Kebiasaannya sifat dan rupa lendir atau keputihan itu adalah jernih , cair tanpa berbau dan tidak diiringi rasa gatal. Lendir yang berwarna putih dan pekat, kelihatan seperti nanah, berbau busuk serta diiringi rasa gatal-gatal pada sekeliling faraj. Adakalanya warna lendir itu berwarna kemerahan atau coklat kerana bercampur darah. Ia menandakan yang faraj dan sistem peranakan anda telah dijangkiti oleh bakteria. 
ini testimoni pengguna yang mengamalkan Vivix untuk mengatasi masalah keputihan beliau..Alhamdulillah puan ini sudah bebas dari masalahnya..

dpt feedback dr customer yg beli vivix isnin lepas… dia menghadapi masalah keputihan & keletihan yang teruk…lepas solat isya’ terus lena… hr ke 3 ambil vivix… keputihan keluar byk dr biasa sampai kan berketul2… tp hr ke 5 terus tiada langsung keputihan. .. badan rasa lebih bertenaga. 
credit : Takdir

Disclaimers* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

Nak order dgn HOTT PRICEEEE?
Jamin harga meletoppp!
^_^

[TESTIMONIAL] Resveratrol Boleh Bantu Disfungsi erektil dan Ketidaksuburan Lelaki, Wanita Pra-menopaus dan juga kehamilan

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Salam kenal semua pembaca…
Bagaimana Ia Berfungsi?
Resveratrol antioksidan dan anti-radang membantu mengurangkan kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas kepada struktur vaskular, corpus cavernosum dan tisu otot dalam zakar. Ia juga membantu meningkatkan fungsi otot licin dan meningkat tahap glutation, antioksida semula jadi dalam badan yang membantu mengekalkan kesihatan selular. 

Salah satu cara yang resveratrol bekerja dengan ubat ED adalah dengan meningkatkan jumlah oksida nitrik dalam badan. Badan memerlukan jumlah yang cukup nitrik oksida untuk mengekalkan kesihatan saraf vaskular dan periferal, termasuk dinding saluran darah santai supaya mereka membesar dan membenarkan darah yang betul aliran. Kekurangan nitrik oksida boleh membawa kepada penyakit kardiovaskular (contohnya, tekanan darah tinggi) dan ED. 
Satu kajian baru yang disiarkan pada resveratrol menunjukkan bahawa ia boleh menjadi alternatif kepada Terapi Penggantian Hormon (HRT) yang digunakan dalam rawatan gejala menopaus. HRT boleh mempunyai buruk kesan sampingan seperti penyakit kardiovaskular dan kanser payudara, manakala resveratrol tiada kesan sampingan. Dengan Resveratrol, tiada kesan sampingan dan ia termasuk beberapa manfaat tambahan dan kelebihan seperti tahap tenaga meningkat, dan perlindungan daripada terhadap penyakit serta perlindungan fungsi buah pinggang, jantung, perlindungan terhadap beberapa jenis kanser dan usia yang panjang.

Disclaimers* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

Nak order dgn HOTT PRICEEEE?
Jamin harga meletoppp!
^_^

[INFO] Bagaimana Kita Menjadi Tua???

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Salam kenal semua pembaca…

Penuaan adalah proses semula jadi yang bermula dengan sel-sel kita. Apabila sel kita sihat, mereka berfungsi dengan betul. Malangnya bagi kebanyakan daripada kita, sesuatu yang menyokong fungsi sel yang optimum adalah lebih mudah dikatakan berbanding daripada melakukannya. Tekanan, pemakanan yang tidak sihat dan alam sekitar yang bertoksin adalah faktor mengapa ramai di antara kita terdedah kepada prestasi sel harian yang boleh menjejaskan fungsi sel dengan ketara dari masa ke semasa. Kerosakan sel boleh mengubah pangkalan data genetik kita dan menyebabkan kerosakan oksidatif dan hasilnya, badan kita boleh menjadi lebih terdedah kepada keadaan yang berkaitan dengan usia.

Satu kajian menganggarkan bahawa rakyat Amerika mengambil secara purata, tiga burger dan empat hidangan kentang goreng setiap minggu. Kajian menunjukkan makanan yang tinggi lemak menghasilkan peningkatan biologi sebagai petanda tindak balas kepada tekanan yang dari semasa ke semasa boleh menyumbang kepada penuaan selular. Semakin meningkat usia kita, bilangan dan fungsi mitokondria yang juga dikenali sebagai “loji tenaga selular” mengalami penurunan yang boleh membawa kepada mengurangkan pengeluaran tenaga selular.

Untuk memahami anti-penuaan, kita kena fahami dulu bagaimana umur kita dipengaruhi. Lepas tu barulah kita lihat bagaimana Vivix ™ boleh membantu menguasakan pemulihan sel.
Terdapat empat mekanisme utama penuaan selular iaitu

1. Kerosakan kepada DNA
2. Penurunan Pengawal genetik
3. Biogenesis Mitokondria
4. Pengumpulan protein AGE

1. Kerosakan kepada DNA
Jika kita boleh melindungi diri kita daripada kerosakan kepada DNA, peluang kita untuk hidup melebihi umur 100 tahun boleh meningtkat secara mendadak. DNA terdapat di dalam setiap sel di dalam tubuh badan kita. Ianya adalah unik kepada kita. Malangnya, kita boleh mendapat lebih daripada satu million radikal bebas menyerang DNA kita setiap hari. Sesetengah serangan ini datangnya daripada sumber luaran seperti udara yang kita sedut. Sesetengahnya pula adalah disebabkan oleh kematian sel di dalam tubuh badan kita. Kebenarannya, kerosakan serangan ini akan akan mengakibatkan ‘typo’ di dalam DNA kita yang akan menyebabkan sel mati dan seterusnya mengakibatkan penyakit.

Berita baiknya adalah alam semulajadi telah membina di dalam setiap sel tubuh badan kita satu mekanisma untuk memerangi serangan tersebut. Mekanisma pembaikan tersebut berfungsi dengan sangat hebat ketika kita masih muda tetapi apabila kita bertambah berusia, mereka akan semakin lemah dan lemah. Apabila mekanisma pembaikan menjadi kurang efisen, kematian sel matang berlaku semakin awal.
Kajian menunjukkan resveratrol dan bahan lain yang dijumpai di dalam Vivix sebenarnya adalah ‘perisai’ kepada DNA kita dengan cara yang sebelumnya adalah mustahil. Hasilnya sel kita menjadi lebih kuat dan kita mampu untuk hidup lebih lama.


2. Penurunan Pengawalselia genetik
Apabila kita semakin berumur, gen kita menjadi kurang berkesan dalam membaiki dan memelihara sel-sel. Kita mempunyai pengawal selia genetik dalam setiap satu daripada sel-sel. Tugas mereka adalah untuk menentukan keseimbangan antara kerosakan yang berlaku dalam badan kita dan bagaimana kecekapan kerosakan akan dibaiki.

Manfaat Vivix
Penyelidik telah percaya tidak ada cara untuk kita mengaktifkan pengawal selia genetik sesuka hati. Tetapi penyelidikan baru membuktikan bahawa bahan-bahan dalam Vivix sebenarnya memainkan peranan penting dalam proses pembaikan genetik. Mereka mencari gen ini dan beralih kepada yang lain.


3. Biogenesis Mitokondria.
Tenaga adalah kehidupan! Tanpa tenaga yang cukup, anda akan kehilangan daya kekuatan dan ketahanan tubuh badan. Anda boleh merasakan kelemahan ini di dalam tulang anda. Keletihan, lesu, dan juga kemurungan boleh memberi kesan negatif ke atas bagaimana anda menjalani kehidupan anda. Tenaga daripada mitokondria akan melalui setiap sel dalam badan yang membolehkan otot untuk bergerak, jantung mengepam darah dan sel-sel otak untuk bergerak. Malangnya semakin umur meningkat, mitokondria mula mengecut, malap, dan mati. Kematian mitokondria akan mencipta masalah lain. Seperti pengeluaran asap kilang yang menyebabkan sel-sel untuk menjadi sakit dan mati lebih cepat daripada yang sepatutnya. Semua ini menghilangkan tenaga yang kita pernah nikmati apabila semasa kita menjadi seorang kanak-kanak.

Istilah saintifik bagi keupayaan badan anda untuk menghasilkan mitokondria baru dipanggil biogenesis mitokondria. Saintis Harvard, Dr David Sinclair mempercayai keajaiban alam semula jadi ini dan inilah sebab mengapa tikus yang digunakan di dalam kajian beliau mengenai penyelidikan penuaan mendapati biogenesis mitokondria dapat menggandakan daya tahan, mengelakkan penyakit serta membolehkan hidup lebih lama. Sinclair berkata, “Itulah di mana ia menjadi menarik. Jika anda memberikan resveratrol tetikus normal, tikus tersebut boleh berlari dua kali ganda lebih jauh kerana ia (tikus) mempunyai banyak mitokondria. “

Kelebihan besar mempunyai banyak mitokondria yang cekap adalah bahawa kita akan mempunyai tekanan oksidatif yang jauh lebih rendah, serangan DNA yang kurang, kurang membina protein AGE (lihat point ke-4) serta tenaga fizikal dan mental yang lebih muda.

Manfaat Vivix
Bahan-bahan dalam Vivix memainkan peranan penting dalam mempopulasikan semula sel-sel dalam tubuh dengan lebih banyak mitokondria yang sihat dan baru. Apabila pelanggan Vivix mula mengambil Vivix, maklum balas yang kita sering diterima adalah … “lebih banyak tenaga.”

4. Pengumpulan protein AGE
Hanya Vivix menghalang protein AGE. A.G.E. bermaksud produk Accumlated Glycosylated End. Protein AGE adalah seperti “lumpur” yang membina di dalam sel tubuh badan anda. Bahan pencemar enapan ini ketara mempercepatkan penuaan dan penyakit. Saintis percaya pembinaan protein AGE adalah satu mekanisme penuaan yang UTAMA. Pembentukan protein AGE telah ditunjukkan menjadi berlebihan dalam tubuh pesakit Alzheimer serta pesakit kencing manis.

Manfaat Vivix

Polifenol dalam Vivix ™ telah terbukti 10x lebih berkuasa untuk menyekat pembentukan protein AGE berbanding hanya resveratrol sahaja. Malah, kajian Shaklee mendapati bahawa ekstrak Supergrape iaitu anggur Muscadine sepenuhnya boleh menyekat pembentukan protein AGE!

Disclaimers* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

Nak order dgn HOTT PRICEEEE?
Jamin harga meletoppp!
^_^